Monday, July 4, 2011

And i´m back

Hello dolls! Kiired ajad - jaanipäev, õe pulm ja lõpetamine - on möödas ja ma olen nüüd täitsa tagasi. Samas kui kauaks veel ei tea, seega suvel minust eriti palju oodata blogimaastikul ei ole.


Aga alustame algusest, minu lõpuaktusest ja lõpupeost.

Lõpetasin kokkuvõttes 3 neljaga: füüsika, keemia ja saksa keel. 7. klassi loodus õpetus oli ka neli. Kohe näha, et reaalained mulle ikka ei istu. :) Eksamid olid eesti keel 5 (97/100) matemaatika 4(39/50) ja inglise keel 5(70.5/75).

Eesti keele tulemuse üle olin uhke, matemaatika valmistas suure pettumuse ja inglise keel üllatas väga, sest suulise osa eest sain lausa maksimumi, aga minu suuline inglise keel pole üldse hea.
Lõpusoenguga jäin väga rahule, isegi klassivennad kiitsid :D Pildilt pole hästi aru saada, aga juuksur tegi õrnad lokid sirgendajaga. Soovitan Vanalinna Salongi soojalt. Kleiti tahtsin kindlasti sinist ja kingad on juba mitu korda kasutusel olnud, seega ei raisanud asjata raha.


Jaanipäeval nägin palju endiseid klassikaaslaseid/paraleelikaid, keda mina ära ei tundud, aga nemad mind küll. Pilte sellest pole...


1. juulil olid mu õe pulmad. Mina olin lilleneiu ja püüdsin ühe kolmest kimbust(õde tegi vingerpussi) ka kinni. Need on minu kaameraga tehtud pildid, kui kunagi profi omad kätte saan, teen nendest eraldi postituse.

2 comments:

Ka said...

Käisin ka samas pulmas :D :D

M. said...

Eesti on ikka väike :)