Saturday, March 26, 2011

Vol 3: Ühiskatsed

Reaalkool, 21. kool, GAG ja inglise kolledž tegid ühiskatse. Seda sellepärast, et õpilased ei peaks kogu vaheaja Tallinna eliitkoolide vahelt jooksma. Minu arust väga mõistlik.
Terve eelneva õhtu/öö tuupisin ma füüsika valemeid ja mõisteid. Pinge on füüsikaline suurus, mis iseloomustab elektrivälja võimet teha tööd laetud osakeste ümberpaigutamisel juhis... ja nii edasi (ah nüüüüüüd on mu meeles?) Hommikul ärkasin ma ise tund aega enne kui pidin üles, ju siis oli ikka väike närv sees.
Mina sain loosi tahtel reaalkooli(registreerumisel anti sulle suvaline kool, kuhu sa minema pidid), õnneks koos klassiõega. Kõiki neid tarke poisse vaadates tuli küll hirm peale. Üks kamp kordas midagi aatomitest(sellel hetkel oli mul väike paanika, mis aatomid? Ma polnud neid korranudki). Ja oodata andis, mõtlesin isegi ära mineku peale. Igatahes, kui lõpuks meid klassi lasti ütles üks tore õpetaja mulle: Edu, preili Mailis! See oli julgustav. :D
Füüsika oli minu jaoks raske, sest ma ei olnud rõhku ja selle valemit üldse korranud. Kahjuks moodustas rõhu ülessanne mingi 22 punkti 100. Läätse ülessannet seevastu oskasin.
Inglise keele viimane ülesanne oli raske. Pidi ära tundma mis sõna on lauses vales kohas. Alguses jätsin ma selle üldse pooleli, minu arust oli seal kõik õige. Lõpuks tegin selle ülesande kõige viimasena ära, kuidagi moodi.
Eesti keele osa oli lihtsam kui 32. keskkoolis. Kahjuks ei teadnud jällegi mõne sõna võõrkeeleset nimetust. Näiteks poliitilselt sõltumatu isik.
Matemaatika läks üsna metsa. Muidu on mul tekstülessanded enam-vähem läinud aga sellise ülessande lahenduse koha jätsin küll tühjaks: On üks suur kortermaja, korterite numbrid on 1-144. On üks korter mis jagub 2,3,4,5 ja 6 nii, et jäägiks jääb alati 1. Kusjuures jagub see arv täpselt 11. Nojah, mu õde ütles hiljem, et sellise ülessanete jaoks on spetisaalsed valemid olemas: mina neid näinud pole.

Kokkuvõtteks ütlen, et vahet pole. Ma ei panustagi eriti nendele koolidele, sest kõigis nendes koolides on kas liiga tugeb inglise keel või reaal minu jaoks.

No comments: