Saturday, May 7, 2011

Red lips

Hetkene mood soosib nude riietuses nude tooni. Et su sõbrad sind ikka pargist üles leiaksid, võiks lisada värvi kas küüntele või huultele(või mõlemale korraga). Ilusaim huulepulga värv on minu arust punane. Väga seksualnõi.



Ma ise kannan punast huulepulka liiga harva. Koolis ei viitsi, sest ei sa nüüd koguaeg ka pisikestel või suurematel neiukestel hambus olla. Ja välja minnes tahan ma rohkem silmemeiki harjutada. Kuid korraga tugevat silma ja punast huult kanda ei saa. See oleks nagu näidata korraga jalgu ja dekolteed. Ehk kokkuvõttes vulgaarne ja kole. Vahel olen aga siiski kandnud ja siis olen ka vau efekti saanud. Kas halvas või heas mõttes ei tea. Lasen teil otsustada:
Siin on kolm punase tooni mida ma ise kasutan. Esimene on ka toon, mis mul esimesel pildil peal on(käe peal tundub toon tagasihoidlikum, kui tegelikkuses).Teine on päriselus natuke roosakam. veel julgem kui tavaline punane. Viimane on natuke oranžikam, sellise tooniga võib natuke intensiivsemat silmameiki juba kanda.

Minu jaoks on punase huulepulga sümbol siiski Marilyn Monroe. Mitte keegi ei hakka kunagi seda nii häst välja kandma. Proovigu Gwen Stafani nii palju kui tahab.

1 comment:

k. // sillylittlemakeup said...
This comment has been removed by the author.