Wednesday, April 13, 2011

Kuhu ma vestlusele pääsesin?

Tere taas ja vabandused suure vahe pärast. See väike gripp, millest ma siin kirjutasin, osutus hoopis vihaseks bronhiidiks. Sain isegi paar tundi haiglas veedetud, kuid nüüd olen lõpuks enam-vähem terve. Esmaspäeval(!) lähen siis kooli ka jälle. Pärast kahte nädalat! Kõige esimesena avalikustas tulemused 32. keskkool. Punkte sain vähe, kokku vist ainult 31/60. Aga vestlusele siiski pääsesin. Vestlus oli kiire ja lühike. Jutu mõte oli, et ajaloo ja õigluse klassi pääsen ma kindlalt, kuid humaniaarsuuna kohta pole veel kindel. Siiski, mulle anti lootust, et pääsen sinna. Siis sain teada ühiskatsete kohta. Eesti keeles sain 33 punkti, üldvõimekuses 15 punkti, matemaatikas 32 punkti, füüsikas 25 punkti ja inglise keeles 54 puntki. Vestlusele pääsesin GAG´i ja 21. kooli. Gagis olen juba käinud ja väga tore oli. Kartsin palju hullemat, aga seal hoopis kiideti mu hindeid, käitumist ja hoolsust ning üldse toonitati, et ma tundun nii mõistlik ja sümpaatne mõtlev noor olevat. Kokku sain vestluse eest 40/50 punkti. 21. kooli vestlusel pole ma veel käinud ja ma kardan, et ma ei lähe ka. Ma niikuinii ei taha sinna minna ja siis ma ei taha kellegi, kes VÄGAVÄGA sinna kooli minna tahaks, kohta ära võtta. Oma koolis sain ma väga üllatava neljanda koha. :D Niiet, pääsesin ikka Lügi. :D Hugo Treffnerisse ei pääsenud isegi vestlusele. Kartsin, et see löök tuleb rohkem haiget tegevam, kuna ma VÄGA ju tahtsin sinna kooli minna. Aga tegelikult ei olnud, paariks tunniks läks tuju ära aga see oli ka kõik. Ju siis polnud Treffner minu jaoks veel valmis. :D Ühisgümnaasiumi vestlusele pääsesin ka. Kuid jällegi, erilist soovi mul sinna kooli minna pole, sest 32. olen ma kindlalt sees ja 32 on ikka kõvasti sümpaatsem kool. Nii, ja see oligi kõik. Üldiselt jäin tulemustega rahule. Muidugi oleks võinud paremad punktid tulla, kuid mis siis ikka.

No comments: