Saturday, February 5, 2011

Keda ma Youtube´is järgin?

Teeme ühe asja selgeks-Ma olen kõige suurem Youtube´i junkie. Ning täiesti kindlalt raiskan ma liiga palju oma aega selle peale(ja aega pole mul enam üldse 9. klassi lõpp!). Praegu noppisisin ma n.ö paremad palad välja. PS! See on kõigest minu arvamus. Ning teine PS, need on Bjuutigurud siin, teisi nalja ning muidu lahedaid vendi siin ei ole. Mis aga ei tähenda, et mulle need vähem meeldiks.
Ning kolmas PS. Need ei ole paremuse vms järjekorras. Lihtsalt mõned kes meelde tulid.
Meganheartsmakeup. Tema kanal asub SIIN! Teeb lihtsaid meike, lihtsaid soenguid. Peaks olema minust natuke noorem, seega mingi 14/15. Silma on aga jäänud sellega, et kuigi ta ise on väga rikas, aitab ta koguaeg teisi. Näiteks jõulude ajal käis ta kodututele oma raha eest ostetud asju jagamas. Nüüd on tal mingi uus kampaania, põhimõtteliselt toimib see nii: Ta laenutab oma riideid üle kogu maailma ja ainuke mille eest maksma peab on siis shipping. Ja selle tüdruku riidekapp on SUUUUUR. Sellessuhtes väga julge on ta ka- iial ei tea kuna keegi sellist võimalust ära kasutab ning asja endale jätab. Soovitan vaadata neid videosi: kalasaba, halloween ja seda! Kusjuures, selle viimase video pärast sai ta väga palju kriitikat, sest ta vilistas/sosistas seal vaikselt: "sexy".
Ggrrish. KANAL Eesti tüdruk, kes just alustas. Räägib inglise keeles. Ma olen tema blogi juba ammu jälginud SIIN! ning kui ma lugesin, et ta ka Youtube´i üle kolib olin väga excited, sest eestlasi seal muidu polegi. Okei, üks on aga ta on eestlane/venelane. Alles alustas seega tal pole veel palju videosi, aga seni on ta küll väga aktiivselt postitanud Soovitan kindlasti neid vaadata: ripsmetušši nipp, juuste hooldus ja krunni õpetus.
JLovesMac1. Vaata siit! Kindlasti kõige parema/huvitavama/vingema iseloomuga tüdruk Youtube´is. Juba ainuüksi tema iseloomu pärast võiks ta videosi vaadata. Väga fun! Negatiivsena tooksin välja selle, et tema arvamused ei ole kõige ausamad, toetab firmasi mis talle maksavad. Siiski soovitaksin vaadata neid videosi: lainerijoone tegemise õpetus(muidugi küsimus on selles, et see nii elementaarna ja lihtne asi, et kas sellele on üldse vaja ühte videot pühendada), kuidas tukka lõigata ja lihtsalt fun.

Kandee Johnson. Proffesionaalne jumestuskuntsnik ning peale selle veel ka väga südamlik. Ta lasi üle kogu maailma jutu, et üks noor naine vajab raha(selle naise palvel, ta väitis, et on suremas ning vajab abi) ja lõpuks tuli välja, et see naine valetas. Väga kurb lugu oli. Teeb igasuguseid videosi, nii oma elust, näo kontaktuurimisest kui ka sulgede effektsalkudena kasutamisest. Soovitan vaadata neid: näohooldus, Ms.Monroe ja kontuurimine.

MakeupbyMel. Minuaurst on ta täielik Snookie teisik. Lühike, väga pruun, mustad juuksepikendused. Selline väga eestlaslik beibe. :D Teeb meigiõpetusi ja haule põhiliselt. Soovitan vaadata neid: juustepikendusetest, silmameik ja kulmude täitmisest.

Michelle Phan. Kuulsaks on ta saanud just nöohooldustega. Alustas keskkooli õpilasena oma vannitoas ja nüüd on jõudnud oma sarjani välja. Teeb küll ka meike, aga minu arust on näohooldused just tema pärlid. Kindlasti soovitan vaadata neid: aspiriinimask, munamask ja meik (viimane on tehtud nii, et on tehtud alguses igapäevane meik, siis töölook, kohtingumeik ja lõpuks klubimeik, ja kõik nii, et mitte mingit toodet maha ei võeta.
SWalkerMakeup. Briti tüdruk(briti aktsent ka), kes teeb põhiliselt meike. Peaks olema 18, aga minuarust näeb kõvasti noorem välja. Viimasel ajal on hakanud tegema videosi koos oma parima sõbrannaga, kellel ta eriti rääkida ei lase. :D Aga tegelikult on selline fun tüdruk. Mulle meedlivad tema videotest need: Cher Lloyd´i meik, kunstripsmete panek ja krunni õpetus.

ThatsHeart, kusjuures ma olenhi nii aru saanud, et ta pärisnimi on Heart. Päris vinge, aga tegelikult ta nimi sobib talle suurepäraselt. Väga südamlik tüdruk. Alustas alles suvel, seega erit palju tal veel videosi pole, aga küll jõuab. Teeb kõike: meike, juukseõpetus videosi, haule jha räägib ka oma reisidest. Mulle jäi silma see! Küünemodelliks on ta enda poiss(kui palju on neid mehi, kes näitaks avalikult kuidas nende küüsi värvitakse?) ja ta osalabe ka muidu tihti Hearti videodes. Siin on taaskord tema poiss, räägvad mõlemad mis neil seljas on ja kust need asjad pärit on.

Missglamorazzi, pärisnimi on tal Ingrid ja on pooleldi pärit Euroopast(mul täpne riigi nimi ei tule praegu meelde, vabandust). Näeb samuti noorem välja, tegelikult on ta üle 20. Teeb väga lihtsaid ja igapäevaseid meike. Tal on ka lisakanal, kus ta näiteks eksperimendi korras beebitoitu sööb. Mõned näited: huulte koorimine, juustehooldus (tal on tõesti imeilusad juuksed).

2 comments:

Unknown said...

Vahepeal tšekkan oma stats'e, et näha, kust mul vaatajaid koguneb. Sealt avastasin Sinu blogi aadressi ja suuur aitäh shout out'i eest!! :) Ja ausalt, ma olen ise ka hull YT junkie :D

M. said...

Pole tänu väärt, Sa oled selle auga välja teeninud. :)