Tuesday, March 29, 2011

Vol 5: Ühisgümnaasium + kokkuvõte

Ühisgümnaasiumi katseks ma peaaegu, et ei õppinudki. Olin eelnevalt just Tartust, Treffneri katselt tulnud ja olin varisenud surmväsinult voodisse. Hommikul kordasin veel natuke füüsikat ja see oligi kõik. Meid panid kahekaupa pinkidesse. Minu kõrval oli üks poiss, kes küll lähan hästi, kui erilist ajupotnesiaali tal küll polnud. Üldiselt olid tegelikult kõik väga lihtne. Inglise keeles pidi teadma kuidas nimetatakse lõunat(söögikord) ja lihtsalt paari tegusõna käänet. Eesti keeles pidi nõiteks sünonüüme teadma. Füüsika oli ka üllatavalt kerge- oli pilt antud ja küsiti missugune lääts on ja mida ta valgusega teeb. Matemaatika oli juba tiba raskem. Mul jäi näietks ajast puudu ja 2 ülesannet kuuest jäid tegemata. Ühisgümnaasiumi katse oligi vist kõige lihtsam. Põhjus miks ma nendest katsetest kirjutasin on väga lihtne: netis ei ole mittemingisugust infot nende kohta. Ise ma otsisin ikka päris pikalt enne kui leidisn kahesõnalised "väga lihtne" kommentaarid. Loodame, et järgmine aasta googeldades annab üheksandikele mu blogi aadressi ja nad saavad minu kogemustest lugeda. Soovitan kindlasti katseteks õppida. Sest mitte mingil juhul ei ole sul kõik 7. klassi füüsika valemid ikka peas. Võtke kas või üks kuni kaks vabat päeva ja lihtsalt tehke konspektid ja lugege need siis mitu korda läbi. Ja katsete ajal võtke kindlasti rahulikult. Esmalt tehke ära see, mida te kindlasti oskate ja alles siis liikuge raskemate ülesannete poole. Ja ärge hariliku maha unustage(khmmh, mina ja Treffner). :D Kõige raskemad katsed olid ühiskatsed ning kuna 32. oli esimese siis ka tema. Mina soovitaksin, et katsetage, katsetage, katsetage! Ärge laske kellelgi öelda, et mis te ikka sinna omale häbi tegema lähete. Proovima peab alati.

1 comment:

Anonymous said...

Said 32.kk vestlusele, palju punkte sul oli? Kuidas ühiskatsed läksid?