Thursday, March 24, 2011

Vol 2: 32. Keskkool

Sellest koolist olin ma eelnevalt ainult head kuulnud ja lootused selle kooli suhtes olid kõige suurimad. Koolide topis on ta täitsa arvestataval kohal, kuid samas pole ka n.ö eliitkool, kus õpilastel peale kooli üldse aega ei ole. Kõik harud on sellised huvitavad ja minule sobivad( ei ole eriti reaalainetele suunatud) ning lahtiste uste päeval nägime, et kool on seest ilus ja õpetajad tundusid ka täitsa okeid.
Viimased meetrid trollipeatusest koolini me jooksime: aja valesti planeerimine., aga ikka juhtub. :D Pidime kohe oma tunnistuste koopiad ära andma(mu klassiõde ütles, et tema ees anti ära kaks puhtviielist tunnistust, khmhm. Mina arvasin, et mul on head hinded, aga okei).
Siis juhatatti meid kohe klassidesse ja võisime alustada. Inglise keel oli nii raske. Ma ei olnud üldse kaudkõnet üle korranud ja ma ei mäletanud missusugune passiv ajavorm on. See läks sümpaatselt metsa. Eesti keeles ei teadnud ma mida tähendab kits sõnnikuhunniku otsas.
Matemaatika oli enam-vähem tehtav.
Ühesõnaga, arvestades seda, et ühele kohale kandideerib 4 inimest, ma tulen mitte eriti heast koolist, mu hinded pole just kõige hiilgavamad ning mu katsed läksid JÄLLE metsa, ei looda ma sinna sisse saada.
Btw, mis värk üldse on. Ma olen kogu aeg enam-vähem koralikult õppinud, vaeva näinud jne, aga katsed lähevad kogu aeg metsa. Kohe kui ma laua taha istun, on kõik tarkus justkui peast pühitud.

Mida teie arvate, kumb on tähtsam: kas head eelnevad hinded või hästi tehtud katsed? Selles suhtes, et kui võtta nii, et hinded on tähtsamad, sest katsete ajal võib närv sisse tulla, aga hinded näitavad, et muidu on ikka pingutatud. Või kui võtta, et katsed on tähtsamad, sest äkki ikka on midagi kahe kõrva vahel, aga enne lihtsalt ei viitsinud pingutada või ei saanud õetajatega läbi.

Deem, kuidas ma ei taha aprilli.

2 comments:

Anonymous said...

Mis hinded sul on?

M. said...

Esimene veerand olid kirjandus, saksa keel, keemia, füüsika ja alalugu neljad. Teine veerand olid eesti keel, saksa keel, matemaatika, geograafia,keemia, füüsika neljad. Kolmandal veerandil olid eesti keel, keemia ja füüsika neljad. Ülejäänud on viied.